A A A K K K
для людей з порушеннями зору

Державний навчальний заклад
"Професійний ліцей сфери послуг м.Хмільник"

Звіт соціального педагога

Дата: 30.10.2018 10:18
Кількість переглядів: 1698

Звіт

Соціального педагога

Державного навчального закладу

«Професійний ліцей сфери послуг м.Хмільник»

В своїй професійній діяльності, я як соціальний педагог керуюся Законом України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Конвенцією ООН про права дитини».

Я, як соціальний педагог ліцею весь час працюю над організацією та проведенням соціальної роботи в навчальному закладі з метою забезпечення  оптимального проходження процесу соціалізації та адаптації  учнями ліцею до навчально-виховної діяльності, а також розвитку повноцінної особистості учня ліцею та відповідального громадянина.

 Робота здійснюється за такими напрямами:

1. діагностичний - за допомогою тестів, анкетувань вивчаю та оцінюю особливості діяльності і розвитку учнів, досліджую спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, також джерела негативного впливу на учнів;

2. прогностичний - прогнозую на основі спостережень та досліджень, посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи;

3. консультативний – проводжу як індивідуальні, так і групові консультації для учнів, педагогів, батьків з наступних питань:

  • профілактика правопорушень серед учнів;

  • соціальний та педагогічний супровід учня, що знаходиться у складних життєвих обставинах;

  • вирішення конфліктів в групі та  сім’ї учнів.

4. захисний – були виявлені неблагополучні сім’ї, та створений банк даних на них;

5. профілактичний (пропагую здоровий спосіб життя, сприяю попередженню негативних явищ в учнівському середовищі);

6. соціально-перетворювальний (надаю соц. Послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді);

7. організаційний (координую діяльність і взаємодію усіх суб’єктів соціального виховання);

8. зв’язки з громадскістю - зв’язок з родичами учнів, відвідування за місцем проживання, листування з органами місцевого самоврядування, відділом поліції.

Загалом була виконана така робота:

  • забезпечення індивідуального підходу до кожного учня на основі його психологічного вивчення;

  • розробка соціального паспорту ліцею;

  • пропаганда здорового способу життя, профілактика алкоголізму, наркоманії, злочинності;

  • забезпечення учнів початковими знаннями про права та свободи дітей, а також норми, що регулюють відносини практично в усіх сферах суспільного життя (була проведена виховна година з учнями на тему: «Правова культура-мужність держави»;

  • соціально-педагогічний супровід учнів пільгових категорій (видача єдиних квитків, заяви на харчування, перебування їх під час зимових канікул);

  • оновлюю інфонрмацію банку даних на дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, дітей з обмеженими функціональними можливостями;

  • з метою виявлення соціальнонезахищених сімей, співпрацюючи з класними керівниками, майстрами виробничого навчання, організовую обстеження житлово-побутових умов сімей, на основі чого складаю акти;

  • залучення учнів до гурткової діяльності;

  • індивідуальна робота з учнями та їх батьками;

  • сприяння у поверненні учнів до навчання;

  • відвідування їх вдома, складання протоколів;

  • приймаю участь у організації рад профілактики;

  • систематичний контроль за відвідуванням учнями, схильними до правопорушень, навчальних занять(ведеться щоденний журнал обліку);

  • розроблений індивідуальний план роботи з учнями, схильними до правопорушень;

  • співпраця із службами у справах дітей, поліцією;

  • ведення документації: заповнення журналів, протоколів профілактичних бесід, індивідуальної та групової роботи;

  • самоосвіта.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора