Атестація педагогічних працівників
у 2025-2026 навчальному році
Атестація педагогічних працівників - це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорії, педагогічне звання.
Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи.
Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, повнота, об'єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.
Атестація відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 № 805.
Міністерство освіти і науки України
Департамент гуманітарної політики
Вінницької обласної державної адміністрації
Державний навчальний заклад
«Професійний ліцей сфери послуг м. Хмільник»
(ДНЗ «ПЛСП м.Хмільник»)
Н А К А З
м.Хмільник №
Про створення атестаційної комісії
Відповідно до ст.50 Закону України «Про освіту», частини 4 ст.45 Закону України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» від 10 вересня 2025 року, Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 року за № 805 та з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності
НАКАЗУЮ :
- Створити атестаційну комісію у складі:
Голова атестаційної комісії
Коломієць Микола Петрович – директор ліцею
Члени комісії
Марценюк Оксана Володимирівна – заступник директора з навчально-виховної роботи
Копчинська Людмила Василівна – директор Могилів-Подільської філії
Коломієць Тетяна Михайлівна – заступник директора з теоретичної роботи
Гуменюк Галина Борисівна – старший майстер
Захарова Людмила Григорівна – голова МК базових дисциплін
Плахіна Світлана Микитівна – голова профспілкового комітету
Мартинюк Олена Миколаївна –методист НМЦ ПТО Вінницької обл.
Короленко Лілія Святославівна- методист НМЦ ПТО Вінницької обл.
Секретар комісії - Котлярова Оксана Валентинівна - методист
- Атестаційній комісії забезпечити атестацію педагогічних кадрів відповідно до вимог Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
- Методисту Котляровій Оксані Валентинівні скласти список педагогічних працівників, які підлягають черговій атестації у 2025-2026 навчальному році та прийняти заяви педпрацівників на позачергову атестацію, про перенесення строку чергової атестації.
- Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Микола КОЛОМІЄЦЬ
Список педагогічних працівників,
які підлягають черговій атестації в 2025-2026 н.р.
|
№
|
ПІБ
|
Посада
|
Педстаж
|
Результати поперед атестації, дата
|
Термін та установа проходження ПК
|
Вид атестації (чергова, позачергова)
|
На що претендує
|
|
1
|
Будковська Світлана Павлівна
|
Викладач
математики
|
24
|
2021
Вища , старший викладач
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2023р. за категорією викладачів математики
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Підтвердження Вища категорія, встановлення педагогічне звання «Старший викладач»
|
|
2
|
Будковська Світлана Павлівна
|
Викладач
спецдисциплін
|
24
|
2021
Вища , старший викладач
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2022р. за категорією викладачів спецдисциплін
150год./5ЄКТС
|
|
Підтвердження Вища категорія, встановлення педагогічне звання «Старший викладач»
|
|
3
|
Доценко Олександра Іванівна
|
Майстер виробничого навчання
|
34
|
2021
14 тарифний розряд, «майстер виробничого навчання І категорії»
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2021р. за категорією майстрів виробничого навчання
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Підтвердження 14 тарифний розряд, встановлення педагогічне звання «майстер виробничого навчання І категорії»
|
|
4
|
Ольховська Юлія Віталіївна
|
Майстер виробничого навчання
|
13
|
2021
12 тарифний розряд
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2020р. за категорією майстрів виробничого навчання
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Встановлення 13 тарифний розряд
|
|
5
|
Кохан- Савчук Антоніна Володимирівна
|
Викладач української мови, літератури, англійської мови.
|
21
|
2022
І категорія
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2023р. за категорією викладачів укр. Мови, англійської
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Вища
|
|
6
|
Кохан- Савчук Антоніна Володимирівна
|
Викладач спецдисциплін
|
21
|
2022
І категорія
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2024р. за категорією викладачів спецдисциплін
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Вища
|
|
7
|
Григоренко Юлія Вікторівна
|
Майстер виробничого навчання
|
18
|
2021
13 тарифний розряд
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2025р. за категорією майстрів виробничого навчання
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Встановлення 14 тарифний розряд
|
|
8
|
Гаврилюк Вікторія Василівна
|
Майстер виробничого навчання
|
12
|
2021
12 тарифний розряд
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2025р. за категорією майстрів виробничого навчання
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Встановлення 13 тарифний розряд
|
|
9
|
Гаврилюк Вікторія Василівна
|
Викладач
спецдисциплін
|
12
|
2021
ІІ категорія
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2025р. за категорією викладачів спецдисциплін
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Встановлення І категорія
|
|
10
|
Івасько Юлія Олександрівна
|
Майстер виробничого навчання
|
10
|
2020
12 тарифний розряд
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2023р. за категорією майстрів виробничого навчання
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Встановлення 13 тарифний розряд
|
|
11
|
Івасько Юлія Олександрівна
|
Викладач
спецдисциплін
|
10
|
2020
ІІ категорія
|
НМЦ ПТО м.Вінниця 2023р. за категорією викладачів спецдисциплін
150год./5ЄКТС
|
Чергова
|
Встановлення І категорія
|
|
12
|
Плахіна
Світлана Микитівна
|
Соціальний педагог
|
3
|
-
|
|
Чергова
|
Відповідає займаній посаді
|
ГРАФІК
роботи атестаційної комісії
Державного навчального закладу
« Професійний ліцей сфери послуг м. Хмільник»
у 2025-2026 навчальному році
|
№
|
Основні питання
|
Дата проведення
|
|
І засідання вересень
|
|
|
Затвердження складу атестаційної комісії.
|
|
|
|
Складання графіків засідань та плану роботи атестаційної комісії
|
|
|
II засідання жовтень
|
|
|
Затвердження списків педагогічних працівників, які атестуються у 2025-2026 навчальному році.
|
|
|
|
Про визначення термінів подання педагогічними працівниками документів та email-адреси, на яку подаватимуться документи.
|
|
|
|
Розподіл обов’язків між членами атестаційної комісії.
|
|
|
ІІІ засідання грудень
|
|
|
Розгляд заяв на позачергову атестацію.
|
|
|
|
Про прийняття рішення щодо вивчення практичного досвіду роботи педагогів (за потреби) та визначення зі складу членів атестаційної комісії експертів,які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічних працівників.
|
|
|
IV засідання лютий
|
|
|
Про результати вивчення практичного досвіду роботи педагогів, що атестуються (за потреби).
|
|
|
|
Про розгляд і вивчення документів, поданих педагогічними працівниками, що атестуються у черговому та позачерговому порядку, встановлення їх відповідності вимогам законодавства та перевірка їх достовірності (за потреби), дотримання вимог пунктів 8, 9 розділу I Положення
|
|
|
|
Про відповідність вимогам щодо підвищення кваліфікації педагогів, що атестуються.
|
|
|
V засідання березень
|
|
|
Про визначення порядку голосування (відкрито чи таємно).
|
|
|
|
Проведення атестації педагогів та оцінювання професійних компетентностей педагогічних працівників з урахуванням їхніх посадових обов’язків і вимог професійних стандартів
|
|
|
|
Прийняття рішень за результатами атестації
|
|
План роботи
атестаційної комісії
|
|
Зміст роботи
|
Термін проведення
|
|
|
І засідання атестаційної комісії
|
Вересень 2025
|
|
|
Видання наказу по ліцею про створення атестаційної комісії та проведення атестації педагогічних працівників
|
До 20.09.2025
|
|
|
ІІ засідання атестаційної комісії
1.Затвердження списків педагогічних працівників, які атестуються у 2025-2026 навчальному році.
2. Про визначення термінів подання педагогічними працівниками документів та email-адреси, на яку подаватимуться документи.
3.Розподіл обов’язків між членами атестаційної комісії.
|
До 10.10.2025
|
|
|
Видання наказу про проведення атестації у 2025-2026 н.р.
|
До 10.10.2025
|
|
|
Оприлюднити інформацію на веб-сайті закладу (відповідно пунктів 1,2 ІІІ розділу Положення: список чергової атестації, графік засідань АК, строки, адресу електронної пошти для подання документів)
|
Не пізніше 5
днів після
засідання
(з 10.10
по 15.10)
|
|
|
Подаються документи, в паперовій чи електронній формі, що свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення педагогічного працівника, що атестується чергово. (Документи, які зберігаються в особовій справі педагогічного працівника, не подаються до атестаційної комісії)
|
Протягом
п’яти робочих
днів з дня
оприлюднення
інформації на сайті
(з 15.10 по 21.10)
|
|
|
Реєструються документи. Електронний варіант документів (формат РВЕ, кожен документ в окремому файлі) надсилається на адресу електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів в електронній формі з підтвердженням про отримання.
|
З 15.10
по 21.10
|
|
|
-Прийняти заяву від педагогічного працівника, який підлягає черговій атестації, але не включений до списку та включити до списків (за потреби);
-Прийняти заяву від педагогічного працівника, для проведення позачергової атестації за формою, наведеною в додатку 1 Положення про атестацію (за дотримання умов п.6 розділу 1 Положення);
-Затвердити окремий список педагогічних працівників, які підлягають позачерговій атестації (за потреби);
-Визначити строки проведення їх атестації, подання ними документів та у разі потреби внести зміни до графіка засідань (за потреби)
|
До 20.12
|
|
|
ІІІ засідання атестаційної комісії
1.Розгляд заяв на позачергову атестацію.
2. Про прийняття рішення щодо вивчення практичного досвіду роботи педагогів (за потреби) та визначення зі складу членів атестаційної комісії експертів,які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічних працівників.
|
до20 грудня
|
|
|
Оприлюднюється інформація на веб-сайті закладу (доповнений писок на чергову атестацію список позачергової атестації, строки, адресу електронної пошти для подання документів)
|
Не пізніше
п’яти днів
після
засідання
(24.12)
|
|
|
Подаються документи, в паперовій чи електронній формі, що свідчать про педагогічну майстерність та/або професійні досягнення педагогів.
(Документи, які зберігаються в особовій справі педагогічного працівника, не подаються до атестаційної комісії)
|
Протягом
п’яти робочих
днів з дня
оприлюднення
інформації на сайті
(З 25.12
по 30.12)
|
|
|
Реєструються документи. Електронний варіант документів (формат РВЕ, кожен документ в окремому файлі) надсилається на адресу електронної пошти для подання педагогічними працівниками документів в електронній формі з підтвердженням про отримання.
|
З 25.12
по 30.12
|
|
|
Розгляд документів педагогічних працівників, які атестуються;
Перевірка їх достовірності, за потреби, встановленнядотримання вимог пунктів 8, 9 розділу I Положення;
Оцінка професійних компетентностей педагогічного працівника з урахуванням його посадових обов’язків і вимог професійного стандарту (за наявності);
Прийняття рішення, за потреби, для належного оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника про вивчення практичного досвіду його роботи, визначає зі складу членів атестаційної комісії членів, які аналізуватимуть практичний досвід роботи педагогічного працівника, а також затверджує графік заходів з його проведення.
|
До 25.01
|
|
|
IV засідання атестаційної комісії
1. Про результати вивчення практичного досвіду роботи педагогів, що атестуються (за потреби).
2. Про розгляд і вивчення документів, поданих педагогічними працівниками, що атестуються у черговому та позачерговому порядку, встановлення їх відповідності вимогам законодавства та перевірка їх достовірності (за потреби), дотримання вимог пунктів 8, 9 розділу I Положення.
3. Про відповідність вимогам щодо підвищення кваліфікації педагогів, що атестуються.
|
лютий
|
|
|
Аналіз практичного досвіду роботи педагогічного працівника (за потреби).
|
До 01.03
|
|
|
V засідання атестаційної комісії
1. Про визначення порядку голосування (відкрито чи таємно).
2.Проведення атестації педагогів та оцінювання професійних компетентностей педагогічних працівників з урахуванням їхніх посадових обов’язків і вимог професійних стандартів.
3. Прийняття рішень за результатами атестації.
|
березень
|
|
|
Прийняти рішення про результати атестації педагогічних працівників
|
До 01.04-31.03
|
|
|
Надання атестаційних листів педагогічним працівникам під підпис/надсилання на електронну адресу із підтвердженням про отримання;
Видання наказу про результати атестації;
Подання наказу до бухгалтерії закладу освіти;
Проведення тарифікації (за потреби).
|
Впродовж
3 днів
(31.03-02.04)
|