Педчитання у нашому ліцеї
Традиційно у січні місяці, коли здобувачі освіти відпочивають на зимових канікулах, у Державному навчальному закладі «Професійний ліцей сфери послуг м. Хмільник» були проведені педагогічні читання на тему «Змішане навчання як технологія змін в сучасних умовах».
Розпочала захід, із вступним словом, методист навчального закладу Котлярова О.В., яка зазначила, що пандемія внесла корективи у організацію освітнього процесу і змусила всіх опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики навчання. Викладач спецдисциплін Варівченко А.В. відмітила, що в умовах переходу на формат онлайн-навчання виникла потреба використання засобів з функціями групових чатів, дзвінків та конференцій. Одними з інструментів, найбільш пристосованих для навчання та зручних у використанні, є програми Zoom, Google Meet.
Викладач Будківська С.П. відмітила, що потрібно бути готовими до ширшого використання технологій дистанційного навчання, а отже це має бути відображено у низці документів. Одним з таких документів є програма навчальної дисципліни або силабус. За місцем в освітньому процесі, силабус загалом теж саме, що й навчальна програма дисципліни, але з тією різницею, що силабус — динамічний, гнучкий інструмент викладача. Силабус це не просто новий термін в освіті, а це нова філософія у підходах до програмування дисциплін.
Майстер виробничого навчання Доценко О.І. поділилася власним досвідом з педагогами щодо швидкого адаптування до нових умов, викладати матеріал свого предмету так, щоб це було цікаво, корисно і просто для засвоєння здобувачами освіти не зважаючи ні на час, ні на відстань.
Також у рамках педагогічних читань було організовано виставку передового досвіду: дидактичний, роздатковий, інформаційний матеріал викладачів та майстрів в/н, який сприяє розвитку загальноліцейної методичної проблеми та впровадженню в навчальний процес інноваційних технологій навчання.
Педагогічні читання спонукають впроваджувати нові технології, форми і методи професійної підготовки здобувачів освіти, сприяють творчому та професійному розвитку педагогічних працівників.