Педагогічні читання 2021 -2022 навчального року
Традиційно у січні місяці, коли здобувачі освіти відпочивають на зимових канікулах, у Державному навчальному закладі «Професійний ліцей сфери послуг м.Хмільник» були проведені педагогічні читання. Цьогорічні педагогічні читання пройшли на досить високому методичному рівні, викликали масу зацікавленості та обговорення, оскільки тема була «Змішане навчання, як технологія змін в сучасних умовах»
Розпочала захід, із вступним словом, методист навчального закладу Котлярова О.В., яка зазначила, що пандемія внесла корективи у організацію освітнього процесу і змусила всіх опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики навчання. Викладач спецдисциплін Варівченко А.В. відмітила, що в умовах переходу на формат онлайн-навчання виникла потреба використання засобів з функціями групових чатів, дзвінків та конференцій. Одними з інструментів, найбільш пристосованих для навчання та зручних у використанні, є програми Zoom, Google Meet.
Викладач Будківська С.П. відмітила, що потрібно бути готовими до ширшого використання технологій дистанційного навчання, а отже це має бути відображено у низці документів. Одним з таких документів є програма навчальної дисципліни або силабус. За місцем в освітньому процесі, силабус загалом теж саме, що й навчальна програма дисципліни, але з тією різницею, що силабус — динамічний, гнучкий інструмент викладача. Силабус це не просто новий термін в освіті, а це нова філософія у підходах до програмування дисциплін.
Майстер виробничого навчання Доценко О.І. поділилася власним досвідом з педагогами щодо швидкого адаптування до нових умов, викладати матеріал свого предмету так, щоб це було цікаво, корисно і просто для засвоєння здобувачами освіти не зважаючи ні на час, ні на відстань.
Також у рамках педагогічних читань було організовано виставку передового досвіду: дидактичний, роздатковий, інформаційний матеріал викладачів та майстрів в/н, який сприяє розвитку загальноліцейної методичної проблеми та впровадженню в навчальний процес інноваційних технологій навчання.
Педагогічні читання спонукають впроваджувати нові технології, форми і методи професійної підготовки здобувачів освіти, сприяють творчому та професійному розвитку педагогічних працівників.